چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

خدای تبارک و تعالی

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳ ب.ظ

عاشق این توصیف امام از خدا هستم

  • میم شین

نظرات  (۶)

  • کمی بودن ...
  • کسی که دینش رایک دستی بگیرد
    خدای متعال نیزبه اوتوجهی نمی کند.
    ایت الله حق شناس
    پاسخ:
    خدایش بیامرزاد
  • کمی بودن ...
  • حضرت علی علیه السلام:

    هرکه بداند خداعوض می دهد

    سخاوتمندانه می بخشد.
    پاسخ:
    خدایا مارا جزو دانایان قرار بده
    ؛)
    سلام
    هر چقدر خدا با عظمت تر خطاب می کنیم، احساس غرور بیشتری می کنم...
  • کمی بودن ...
  • گاه انسان به علت گناهی ازرزقی محروم میشود

    پیامبراکرم صلی الله علیه واله

    وسایل الشیعه

    پاسخ:
    دردناکه
  • کمی بودن ...
  • تبارک وتعالی.........

    سلام و رحمه الله

    عید 22 بهمن مبارک

    با اینکه همواره شنیدیم اما اینجا یک لحظه تامل کردم  و برام حس خوبی بود

    پاسخ:
    خوشحالم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی