چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

زمان خطی است

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۳۲ ب.ظ

زمان

عقربه‌های بی‌رحم ساعت

 

کدام جنایتکاری ساعت را گرد ساخت؟

چرا فکر کرد که زمان چیزی شبیه دایره است؟!

زمان دایم رو به جلوست

هیچ وقت تکرار نمی‌شود

 

ساعت نه امروز

ساعت نه فردا

ساعت نه

ساعت نه فقط یک‌بار اتفاق افتاد

هر روز رخ نمی‌دهد

 

باید ساعت را طور دیگری ساخت

مثلا خطی

باید هر بار که به ساعت نگاه می‌شود 

گذشت زمان درک شود

عینی شود

 

چیزی مثل ساعت شنی

ایده‌ای نابی بوده است

تا آنچه از دست می‌رود را بتوان لمس کرد

 

(ایده‌ی این نوشته را از فیس‌بوک کسی خواندم اگر دوباره پیدایش کنم آدرسش را می‌نویسم: ایده از من نیست اما نوشته از من است!)

  • میم شین

نظرات  (۲)

آری ساعت ها، روزها، هفته ها و سالهای متوالیند نه متناوب
پاسخ:
بله
ای کاش به آنچه می‌دانیم ایمان بیاوریم! :)
انسان اگر نخواهد باور کند که زمانش رو به پایان است دوباره ساعت شنی را برمیگرداند. بارها و بارها.اما باز هم بهتر از دایره ای بودنه!!!چرخیدن دور خود در زمانهایی که هرگز تکرار  نمیشوند. هرچند دیجیتالها این مشکلها رو ندارند:))))
پاسخ:
موافقم
باید ساعت شنی‌اش چسبیده باشه به زمین
یا اصلا باید چیزی باشه شبیه شمع
بسوزه و تمام بشه
این بهترین درک رو از زمان می‌ده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی