چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

به بهانه‌ی غرغر پرنده‌ی آهنی در آسمان

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ق.ظ

آرزوی پرواز برای انسان هنوز هم جذاب و رویایی است

بچه که بودم می‌خواستم خلبان بشم، و واقعا می‌خواستم. اما حیف که نرفتم دنبالش. الان با هر بار شنیدن صدای گوش‌خراش هواپیماها در آسمان حسرتی درونم روشن و تازه می‌شه.

انسان نیاز داره که به علایق‌ش بپردازه، و برای رسیدن به علایق‌ش هزینه کنه و سختی بکشه! اون سختی‌ها لذت‌بخش هستند. در عین اینکه ممکنه باعث خستگی بشن و گاهی طاقت‌فرسا باشن اما همین که در جهتی درست هستند باعث سرزندگی و طراوت روحیه انسان می‌شن. فک می‌کنم خدا هم توی اون آیه معروف ان مع العسر .... همین نظرو داشته :)

نپرداختن به علایق ممکنه با راحتی همراه باشه، سختی خاصی رو متوجه انسان نکنه اما همین حسرتی که با یادآوری علایق‌ش به اون دچار می‌شه از هر سختی بیش‌تر باعث فرسودگی انسان می‌شه.

  • میم شین

نظرات  (۳)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • ای بسا چیزهایی که دوست می دارید اما به صلاحتان نیست...(216بقره)

    رفتم دنبال علاقه ی شدیدی قلبیم در درس...الحمدلله، اما دارم مسیرو عوض می کنم!
    پاسخ:
    هوومم

    سلام و رحمه الله

    اعیاد شعبانیه بر شما مبارک

    تغییر قالب دادید. اول شک کردم درست اومدم یا نه !!

    به نظر من هم انسان باید به علایقش بپردازه . البته خب معلومه که اگر خلاف شرع نباشه . به هرحال این علایق انسانها هستند که استعدادهایشان را شکوفا میکند و چه بهتر که انسان برای بهتر شدن،‌کمی هزینه بدهد و سختی بکشد  چون ان وقت بزرگ شدنش را به هیچ قیمتی کوچک نمی کند

    البته که به نظر من برای پرداختن به این مطالب گاهی اوقات لازم است صبر شد تا بهترین شرایط مهیا شود و انسان کمی بزرگ بشه. نه در مورد همه چی اما عجله هم چیز خوبی نیست همان طور که تاخیر و کندی در کار خیر و خوب کار درستی نیست

    پاسخ:
    سلام
    همچنین بر شما مبارک
    سلام
    چقدر با این حرفتون موافقم، خصوصا خط آخرش...
    «اما همین حسرتی که با یادآوری علایق‌ش به اون دچار می‌شه از هر سختی بیش‌تر باعث فرسودگی انسان می‌شه.»
    پاسخ:
    سلام (ببخشید که گاهی یادم میره، خواص دنیای مجازیه)
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی