چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

درود بر مسکن

دوشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ق.ظ

درود بر مسکن، آنگاه که تب را پایین آورد و لرز را قطع کرد و کمی تا قسمتی رو به راه شدم

و لعنت

لعنت به آبله که اینقدر زمان‌نشناس و ناخوانده است

بعدا نوشت:

همین مرض مزخرف باعث عفونت چشمم هم شده بود، رفتم پیش چشم‌پزشک، یه خانم دکتری بود که به زور می‌تونست طبابت کنه از فرط سن :)،

گفتم چشمم درد می‌کنه

گفت: ضربه خورده؟

گفتم نه آبله گرفتم فک کنم از اون باشه!

چشماش ۴ تا بود ۸ تا شد و گفت آبله؟!

گفتم آره آبله!

گفت بنده‌ی خدا آبله کشنده‌اس اگه گرفته بودی الان رو به موت بودی! این که تو گرفتی آبله مرغونه! البته گفت که آبله به خاطر واکسن زدن ریشه‌کن شده

و این‌جا بود که فهمیدم آبله با آبله مرغون فرق داره

ولی نمی‌فهمم چرا مثله آبله واکسنشو نمی‌زنن که ریشه‌کن بشه

  • میم شین

نظرات  (۲)

  • محمد محمدیان
  • اوخی
    پاسخ:
    خوب شدم تقریبا! به هر حال ممنون
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • درود بر مُسکن
    لعنت به آبله
    پاسخ:
    ممنون از همدلیتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی