چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

دنبال اتوبوس

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۶ ب.ظ

دنبال اتوبوس دویدن کلا کار باحالی نیست

به خصوص اگر بدوی و نرسی

اما

بدترش این است که بدوی و برسی

بعد راننده که در را بسته

بدون توجه به در زدنت

گاز بدهد و برود!

خدایا پدر و مادر راننده را غریق رحمت بفرما :)

  • میم شین

نظرات  (۱۲)

  • ** فرکانس **
  • سلام...

    واقعا که راست میگی...برای منم چند بار پیش اومد یعنی سرمو تا حدی بردم پایین و به صورت نامحسوس دور شدم:)

    دهه ی فجر مبارک
    سلام
    نخیرم ماپولدارنیستیم آن تایمیم برادر:)

    سلام
    پیش نیومده واسم خداروشکر!حتی این که دنبالش بدوأم!
    ههه ان شاالله
    پاسخ:
    بچه مایه دارا دنبال اتوبوس نمیدون فقط
    :)
  • کمی بودن ...
  • دعابین اذان واقامه ردنمی شود
    پیامبرصلی الله علیه واله
    پاسخ:
    پس دعا کنید مارا
  • کمی بودن ...
  • ببخشیدمن فک کردم تایید نکردید شرمنده حواس پرت شدم این روزا
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • به قول فاضل نظری

    من و تو در سفر عشق دیر فهمیدیم
    قطار منتظر هیچکس نمی ماند
    پاسخ:
    اوهوم
  • کمی بودن ...
  • هرکه احسانی به شماکرد
    تلافی کنید
    اگرنداشتید
    دعاکنید
    به قدری که بدانید جبران شده
    پیامبرصلی الله وعلیه واله
  • کمی بودن ...
  • حرص نخوریدومعتدل باشید آنچه قسمت شماباشد به شماخواهدرسید...

    حضرت محمدصلی الله علیه وآله وسلم
    پاسخ:
    به تجربه بهم ثابت شده
  • کمی بودن ...
  • من انقدازین ضدحالاخوردم که نگوو

    امام صادق(ع):

    دعا،تقدیرالهی راتغییرمی دهد...هرچندمحکم وقطعی باشد
    پاسخ:
    ممنون بابت حدیث

    تنهایی کلا خوب نیست ولی با رفقا باشی کمی تا قسمتی باحاله:) 
    پاسخ:
    :)
    و پدر و مادر فرزندان مارا 
    پاسخ:
    ان شا الله
    سلام
    یادش بخیر دوران کارشناسی و تمام دنبال اتوبوس دویدن ها...
    ماجرایی بود برای خودش.
    مثنوی هفتادمن کاغذ می شود.
    راستی جواب نظرتان را همانجا دادم.
    ملتمس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی