چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

هوش هیجانی

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ب.ظ

می‌گفت هوش هیجانی یعنی این‌که

بتوانی احساسات بد و منفی‌ات را کنترل و مدیریت کنی

همان‌موقع فهمیدم که جای من آن‌جا نیست

من مرد شنیدن حرف‌هایش نبودم

اگر یاد تو احساس منفی باشد

من عاشق تمام احساسات منفی عالم‌ام

بگذار با دکان هوش هیجانی‌شان خوش باشند

همان‌طور که چرت‌و پرت‌هایش را ادامه می‌داد

من در احساسات منفی‌ام غرق شدم

صدایش آن‌وقت مثل مراقب سر امتحان شده بود

هیچ نمی‌شنیدم چه می‌گفت

 

چند باری بغض کردم!

ولی نترکید

قلمبه شده

راه نفس کشیدنم را تنگ کرده

تو هم که عادت داشتی نفس مرا به شماره بندازی

شده مزید بر علت

  • میم شین

صصص.لخخلمث.زخئ

نظرات  (۱)

سلام 
راجع به منشور :
 اولا) شاید به علت اینکه تابحال منشور برای زندگی فرد مرسوم نبوده، منشور یک حزب سیاسی به ذهنتان خطور می کند. 
ثانیا) مگر زندگی یک فرد جدای از زندگی اجتماعی اوست،یک حزب منسجم و ایدئولوژیک زمانی محقق خواهد شد که منشور  حزب همان منشور زندگی تک تک اعضا باشد .
راجع به اسم 00.00:
اولا) این اسم در مقایسه با سایر مخلوقین خداوند انتخاب نشده که منافاتی با احسن المخلوقین بودن انسان داشته باشد بلکه در ارتباط با 6 میلیارد احسن المخلوق یا در ارتباط با خود احسن الخالقین اختیار شده است. 
ثانیا) انسان بالقوه احسن المخلوقین است و در صورتی که از اختیار خود به درستی بهره نگیرد نه تنها احسن المخلوقین نخواهد شد بلکه کالانعام بل هم اضل خواهد شد. 
ثالثا) فلسفه ی اصلی  ایجاد این وب حدیث نعمت های رب العالمین و گوش زد نمودن این نکته بوده که تمام نعمتهای در اختیار تمام انسانها عطای رب العالیمین است به نفع خودشان نباید آنها را احتکار کنند، لذا اسمی هر چند مستعار برای نویسنده انتخاب نشده تا مخاطبین در اسم و جنس نویسنده نمانند. 



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی