چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

من؟!

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۹ ب.ظ

گاهی که غرق شده‌ام 

و بعد به خود می‌آیم

و به خودم نگاه می‌کنم

تعجب می‌کنم!

 

مثل وقتی که غرقم در سرعت و

پشت فرمان ماشین نشسته‌ام

صورتم گر گرفته و چشم‌هایم را باریک کرده‌ام

و آن‌جای مرموز و سرکش شخصیتم به موتور ماشین اجازه می‌دهد نعره بکشد

 

یا وقتی که غرقم در شعر

نشسته‌ام حافظ می‌خوانم

و شاید بغضی کنم

یا حظی ببرم

 

کدامشانم؟

آنی که با صدای نعره‌ی موتور کیف می‌کند

یا آن‌یکی که نشسته عارف مسلک شعر می‌خواند

یا ‌آن دیگری ...

خدایا این دیگر چه بود که آفریدی؟

  • میم شین

نظرات  (۲)

همه شان هستیم و از همه شان بزرگتر نیز 
سلامپخدا جای حق نشسته
وگرنه اگر تکت تک ما جای خدا نشسته بودیم، نصف آدم ها رو نابود می کردیم، اینقدر که ناشکرند...
باقی خدا وبس
پاسخ:
چه عرض کنم والله!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی