چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

تنهی عن الفحشا

شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۴۴ ق.ظ

به یادآوردن آخرین باری که نماز خواندم سخت نیست، خوب یادم است

اما هر چه فکر می‌کنم یادم نمی‌آید که چه وقت نمازم را ادا کرده‌ام :(

اصلا نماز من تا الان ادا شده؟

خدایا اینقدر امتحان پشت امتحان نگذار

هر کس نداند تو که خوب می‌دانی من ضعیف‌النفس تر از آنم که این همه امتحان شوم

ساده بگیر

من هم به یک ده ناپلئونی راضیم، فقط پاسم کن

  • میم شین

نظرات  (۲)

سلام و رحمه الله

میلاد امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر(ع) بر شما مبارک

خب شما که داری میخوای حداقل بیست رو بخواه . پاس شدن خیلی خوبه و حتی از خوب بالاتر اما نمره کامل ی مزه دیگه میده


پاسخ:
ای بابا
حالا من به خدا می‌گم پاس کنه اون خودش وارده چیکار کنه
بعدم من ضعف خودمو که میدونم
خودمو میشناسم
پاسم بشم راضیم
سلام
لطفا اینقدر کم توقع نباشید در عبادت... از خدا بخواهید کاملش کند...
نقل است عالمی از پسرش پرسید: پسرجان، بزرگ شدی می خواهی چکاره شوی؟! جواب داد: می خواهم مثل شما بشوم...
عالم جواب داد: وای برتو! من زمانی می خواستم همانند امام صادق (علیه السلام) بشوم، این شدم. تو اگر بخواهی مثل من شوی، هیچ نمی شوی...
لطفا سقف آرزوهایتان و درخواست هایتان را بالا ببرید.
پاسخ:
انتظار پاس شدن توقع کمی نیست، هست؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی