چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

شاهنامه

شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴ ب.ظ

همین‌طوری یه دفه هوس شاهنامه کردم

و این بیت‌اش یادم اومد:

که گفتت برو دست رستم ببند؟!              نبندد مرا دست چرخ بلند

چقدر می‌شه این بیتو حماسی خوند و احساس غرور کرد!

بعد دبیرستان دیگه هیچ شاهنامه نخوندم

ظلم به نابغه‌ای مثل فردوسی است

حتما

  • میم شین

فردوسی

نظرات  (۳)

  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد
    من نه آنم که زبونی کشم از چرخ فلک

    اینم تو همون مایه هاست
    سلام
    من رفتم یک سری 10 جلدی جیبی شاهنامه را گرفتم که بخوانم. :)
    خیلی دنبالش بودم. اکثرا سنگین بود و قابلیت خوندن نداشت. اما این چاپ، خیلی چیز خوبی است.
    10 جلد جیبی، توی یک قاب مقوایی.
    از ترنجستان سروش (م انقلاب) خریدم.
    البته نمی دانم شما کجایی هستید.
    انتشاراتش هم، نشر دیبایه است...
    باقی خدا وبس
    پاسخ:
    مبارک است
    سلام دوست من

    وب جالبی داری 
    خوشحال میشم به وب منم ی سر بزنی

    :)
    در ضمن با اون جمله اخرتم موافقم0 10%

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی