چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

چرک نویس مجازی من

احوالات یک آدمیزاد

مشخصات بلاگ

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل
و گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

کشف درونی

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ق.ظ

نیاز به تمجید شنیدن از دیگران برای ما ابنا آدم ابوالبشر نیاز عجیبی نیست

اما

اخیرا

در خودم نیاز عمیق و شدیدی به ستودن حس می‌کنم

ستایش کسی یا چیزی که ستودنی باشد

نیاز به ستودن!

  • میم شین

نظرات  (۴)

  • تب باران
  • ا

    برای بارها و بارها و اصلا تا ابد ...

    اینگونه سیراب می شوم از هر عطش و ...

    و چه ذکر زیبایی ست . گوهر شناسان صدها بار بگویند: الحمد لله ...

    حس خوبی است اگر منحرف نشود و به سرچشمه برسد
    پاسخ:
    سرچشمه که خب صد البته
    حالا اگر آنقدرش پیدا شود که ما از تشنگی هلاک نشویم هم خوب است
  • بــُگــذار گـمنــامـ بمـــانـَـم
  • آن شمه ی کوچک از احوالتان که گفته اید بالاتر از احوال من نیز هست...
    تازه فقط شمه ای...
    پاسخ:
    :(
    سلام
    و فقط اوست که ارزش ستودن دارد...
    فقط او

    پاسخ:
    و هرچه به مربوط باشد
    به جهان خرم از آنم که جهان خرم ازوست/عاشقم بر همه عالم که همه عالم ازوست
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی